دانلود دفترچه کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای 96 97
نوشته شده توسط : elaheh

دانلود دفترچه کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای 96 97

 

 

 

 

 

دانلود دفترچه فنی و حرفه ای :

 

ثبت نام در دوره های کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی سال 1396 منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه 13 اردیبهشت آغاز و در 6 اردیبهشت ماه پایان می‌پذیرد.

 

دفترچه راهنمای ثبت نام  پنجشنبه 10 اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

 

بر اساس ضوابط در این آزمون از تعداد 42 رشته امتحانی پذیرش در 23  کدرشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در 19   کدرشته امتحانی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت می گیرد.داوطلبان متقاضی هر یک از کد رشته های پذیرش بدون آزمون و بدون آزمون لازم است نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

 

 

 

دانولد- دفترچه- کاردانی- به- کارشناسی- فنی- و- حرفه ای- 96 97

 

 

 

 

زمان برگزاری و توزیع کارت آزمون فنی حرفه ای ها
داوطلبان از تاریخ 3 تا 6 مرداد ماه 90 می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به پرینت کارت و برگ راهنمای ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

آزمون ورودی دوره های کاردانی نظام جدید (آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی) سال 1390 در صبح و بعدازظهر روز جمعه 7 مرداد برگزار می شود.

 

 

ثبت نام دوره کاردانی به کارشناسی:

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به فراهم شدن شرایط ثبت نام برای داوطلبانی که پیش از این برای شرکت در این دوره ثبت نام نکرده اند اظهارکرد: داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی اعم از اینکه قبلا ثبت نام کرده باشند یا نه، می توانند در صورت واجد شرایط بودن، از فردا دوم آبان ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 کلیه داوطلبان لازم است از امروز به منظور مطالعه این اطلاعیه به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه کنند.

 

 

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

برای تماس با مشاورین ما تنها از تلفن ثابت  و بدون گرفتن کد با شماره 9099071611  تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتي ايام تعطيل

 

 

 

 

اعلام زمان تکمیل ظرفیت دوره کاردانی به کارشناسی:

 

اطلاعیه سازمان سنجش برای تکمیل ظرفیت در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته فنی حرفه ای در دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی امروز شنبه اول آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

 

اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با تکمیل ظرفیت و پذیرش دانشجو در برخی از رشته های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی از دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 96 از امروز شنبه اول آبان ماه به روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

 





:: برچسب‌ها: دانلود دفترچه کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای, دفترچه کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای, دانلود دفترچه کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای 96 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 5108
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: